• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
16
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان:

عزت کنونی کشور مرهون و مدیون تلاش‌ها و روشنگری‌های امام راحل است

  • کد خبر : 7151
  • 05 بهمن 1400 - 12:44
عزت کنونی کشور مرهون و مدیون تلاش‌ها و روشنگری‌های امام راحل است

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان عزت کنونی کشور را مرهون و مدیون تلاش‌ها و روشنگری‌های امام راحل دانست و جسارت ایشان را عامل تغییر مسیر حرکت انسان‌ها و احیای دوباره اسلام ناب محمدی دانست.

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان عزت کنونی کشور را مرهون و مدیون تلاش‌ها و روشنگری‌های امام راحل دانست و جسارت ایشان را عامل تغییر مسیر حرکت انسان‌ها و احیای دوباره اسلام ناب محمدی دانست.

 

*** باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا شرمنده شهیدان و امام راحل نشویم

 

به گزارش منتخبین، محمدحسن صادقی‌مقدم در آیین تکریم و معارفه رؤسای دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان ضمن بزرگداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و مقام مادر گفت:
این ایام متعلق به شخصیتی است که بهانه خلقت است و ایشان الگویی نمونه برای همه مردان و زنان محسوب می‌شود.

 

وی با اشاره به همزمانی ولادت امام خمینی (ره) با حضرت زهرا (س) تصریح کرد:
عزت کنونی کشور را مرهون و مدیون تلاش‌ها و روشنگری‌های امام راحل هستیم؛ ایشان به همه جسارت داده و مسیر حرکت انسان‌ها را تغییر داد و اسلام ناب محمدی (ص) را دوباره احیا کرد.

 

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله موسوی زنجانی و ادای احترام به مقام حضرت آیت الله عمید زنجانی گفت:
ایشان شخصیتی بودند که همه اعتبار و حیثیت خود را برای انقلاب گذاشتند و در بازنگری قانون اساسی، در تبیین مبانی فکری نهضت اسلامی نقش ماندگار ایفا کردند و آثار فاخری از خود به جای گذاشتند.

 

صادقی مقدم با بیان اینکه امروز ما میراث‌دار نهضتی هستیم که بهای سنگینی برای آن پرداخته شده و این نهضت در واقع مرهون تلاش‌های امام راحل، مقام معظم رهبری، علمای دیگر و خون پاک شهدا است، بیان کرد:
باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا شرمنده شهیدان و امام راحل نشویم و همچون سردار سلیمانی اخلاص را سرلوحه امور قرار دهیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اصل چهار قانون اساسی، جوهره اصلی قانون اساسی بوده و برای صیانت از آن نهاد شورای نگهبان ایجاد شد، اظهار داشت:
ناظران، مدافعان حریم مردم سالاری دینی هستند و جا دارد از حضور داوطلبانه و جهادی ناظران شورای نگهبان در فرایند نظارت بر انتخابات تشکر کرد.

 

به گزارش منتخبین، در پایان این مراسم از زحمات حسین میرزاپور تجلیل و محمدجواد محمدی به مدت سه سال به عنوان رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان منصوب شد.

 

 

انتهای پیام///

لینک کوتاه : https://montakhabin.ir/?p=7151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.