• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
27
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

بازگشت آمریکا به مذاکرات با هدف ادامه دشمنی انجام شده است/ آمریکا به دنبال امتیاز‌گیری حداکثری است

  • کد خبر : 7667
  • 30 فروردین 1401 - 15:40
بازگشت آمریکا به مذاکرات با هدف ادامه دشمنی انجام شده است/ آمریکا به دنبال امتیاز‌گیری حداکثری است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه بازگشت آمریکا به مذاکرات با هدف ادامه دشمنی انجام شده است، هدف این دولت برای ورود به مذاکرات را امتیاز‌گیری حداکثری عنوان کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه بازگشت آمریکا به مذاکرات با هدف ادامه دشمنی انجام شده است، هدف این دولت برای ورود به مذاکرات را امتیاز‌گیری حداکثری عنوان کرد.

 

*** دشمنی آمریکا با ایران

 

به گزارش منتخبین، مهدی باقری با تاکید بر اینکه ماهیت آمریکا در رابطه با ایران همواره بر دشمنی قرار داده شده است، اظهار کرد:

امریکا در هر نقطه و هر زمان که فرصت داشته باشد سیاست دشمنی تمام عیار با ایران را پیگیری می‌کند و این موضوع در برجام و گفت‌وگوهای رفع تحریم‌ها هم مشاهده می‌شود.

 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خروج امریکا و همچنین بازگشت این دولت به مذاکرات رفع تحریم‌های ایران با هدف ادامه دشمنی انجام شده است، افزود:
دولت امریکا هر جا احساس کند متضرر اقدامات مقتضی طبق منافع خود را انجام می‌دهد.

 

وی با اشاره به تذکر مقام معظم رهبری در مورد مذاکره با آمریکا و اینکه اگر مذاکرات هسته‌ای هم به نتیجه برسد این دولت به بهانه‌هایی دیگر مانند صنایع موشکی و یا حقوق بشری از دشمنی با ایران کوتاه نخواهد آمد، تصریح کرد:
زیاده خواهی‌های آمریکا در مذاکرات در حال انجام رفع تحریم‌ها در مورد سپاه و سپاه قدس در جریان است و از این طریق درصدد امتیازگیری حداکثری است.

 

*** نامه نمایندگان درباره مذاکرات

 

باقری به امضای نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور با امضای ۲۵۰ نفر از نمایندگان مجلس در مورد مذاکرات رفع تحریم ها اشاره کرد و گفت:
با توجه به اینکه هدف از حضور ایران در این مذاکرات گشایش‌های اقتصادی است در این نامه به رئیس جمهور توصیه شده است که نتایج ناشی از این مذاکرات در مورد اقتصاد باید نمایان و در واقع راستی‌آزمایی شود.

 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در گذشته اقدامات اطمینان بخش همواره از طرف ایران انجام شده است، تاکید کرد:
با توجه به سابقه اقدامات طرف مقابل، الان نوبت آنهاست که اعتمادسازی کرده و به تعهدات خود عمل کنند.
در مذاکرات در جریان رفع تحریم‌ها تاکید مجلس برای رعایت خطوط قرمز تعیین شده و همچنین رعایت قانون راهبردی مصوب رفع تحریم‌ها است و مذاکره کنندگان به هیچ وجه نباید به این قانون بی‌توجه باشند، چرا که مجلس بر اجرای این قانون اصرار دارد.

 

*** تلاش ایران برای نتیجه بخش بودن مذاکرات

 

باقری با تاکید بر حضور جدی و تلاش ایران برای نتیجه بخش بودن مذاکرات رفع تحریم‌ها افزود:
متاسفانه امریکا به روال گذشته شیطنت کرده و موجب متضرر شدن طرف‌های حاضر در مذاکرات است، منتهی باید متوجه باشند برخلاف گذشته کشور به هیچ وجه معطل مذاکرات نیست، چون دولت خطوط قرمز تعیین شده را رعایت خواهد کرد بنابراین متضرر این مذاکرات با وجود کشدار بودن آن طرف مقابل خواهد بود.

 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با توصیه به تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات برای مقاومت تاکید کرد:
با توجه به شرایط موجود تیم ایرانی حاضر در این مذاکرات نه خسته می‌شود و نه ناراحت، چراکه کشور معطل این مذاکرات نیست و حوادث گذشته تکرار نخواهد شد.

 

وی با بیان این که طرف‌های غربی در مذاکرات گذشته برای نیل به اهداف خود همواره زمان خریده و کشور ما را تحت فشار قرار می‌دادند، ادامه داد:
رویه دولت قبل هم معطل کردن کشور بود ولی دولت فعلی چنین رویه‌ای ندارد و اداره کشور بدون توجه به مذاکرات در جریان است اگر نتیجه گرفت چه خوب و اگر هم نتیجه نداد، اداره کشور طبق روال پیش‌بینی شده ادامه خواهد یافت.

 

*** جمله‌ای خطاب به وزرا

 

به گزارش منتخبین، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در پایان با تاکید بر خاص بودن وضعیت کشو،ر اظهار داشت:
مجلس همواره در صدد همراهی با دولت برای کاهش و حل مشکلات مردم به صورت گام به گام است، ولی این موضوع نباید تصور عدم پیگیری مشکلات مردم را برای وزرا پیش آورد، چراکه فلسفه شکل گیری مجلس هم دادن قدرت و پاسخگو کردن دولت در قبال قدرت داده شده در راستای پیگیری و حل مشکلات مردم است.
فارس

 

 

انتهای پیام///

لینک کوتاه : https://montakhabin.ir/?p=7667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.