• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
14
عضو فراکسیون امید مجلس خبر داد

مطامع شخصی؛ عامل اختلافات در جبهه اصلاحات

  • کد خبر : 2177
  • 28 اردیبهشت 1398 - 6:28
مطامع شخصی؛ عامل اختلافات در جبهه اصلاحات

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی مطامع شخصی را عامل اختلافات در جبهه اصلاحات دانست.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی مطامع شخصی را عامل اختلافات در جبهه اصلاحات دانست.

 

*** اختلافات در جبهه اصلاحات

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری منتخبین، عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه اعضای شورای شهر شیراز نتوانستند آمال و آرزوهایی که از روز نخست در ذهن داشتند را عملیاتی کنند، اظهار کرد:

وجود حداکثری افراد کم تجربه نسبت به افراد مجرب در شورای اسلامی شهر شیراز سبب شده که شورای پنجم کارایی لازم را نداشته باشد.

مسعود رضایی با اشاره به اینکه هم اکنون سند و مصاحبه‌هایی که در زمان بسته شدن لیست امید مبنی بر مخالفت بنده با کاندیداهای شورا موجود است، افزود:

لیست شورای شهر شیراز از روز اول بد بسته شد به طوری که در حال حاضر و بعد از گذشت حدود دو سال از عمر شورای پنجم وجود افراد با تجربه و افراد اهل فن به شدت در این شورا احساس می‌شود.

نماینده شیراز در مجلس افزود: قبل از  بسته شدن لیست امید شورای اسلامی شهر شیراز، مخالفت خود را با لیست اعلام کردم که البته همان موقع مورد هجمه بسیاری از افراد قرار گرفتم.

 

*** رضایت مردم از اهداف مهم جبهه‌اصلاحات

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه رضایت مردم از اهداف مهم اصلاح طلبان و جبهه اصلاحات محسوب می‌شود بنابراین دود اختلاف‌هایی که به دلیل کم تجربگی میان اعضا شورا پیش می‌آید به چشم مردم می‌رود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در شرایط فعلی نقش و وجود یک بزرگتر در شورا بسیار قابل لمس است، افزود:

طبق صحبت‌هایی که با استانداری فارس داشتم همواره تاکید کردم که نشست‌هایی در جهت حل کردن مشکلات این شورا داشته باشند چرا که معتقدم حل و برطرف شدن مشکلات در اسرع وقت از بروز ضررهای بیشتر جلوگیری می‌کند.

عضو فراکسیون امید با بیان این‌که اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در طول دو سال گذشته تنها یک جلسه جهت بررسی و ارزیابی مشکلات شهر با نمایندگان شیراز در مجلس جلسه برگزار کرده‌اند، گفت:

اگر چه نمایندگان شیراز همواره در تلاشند برای بهبود مشکلات جلسه‌ای را با اعضا شورا برگزار کنند اما رفتار اعضا سبب شده که احساس کنیم که آن‌ها خیلی تمایل به حضور موکلان مردم در کنار خود ندارند.

 

*** مطامع شخصی باعث اختلافات در جبهه‌اصلاحات

 

عضو فراکسیون امید معتقد است: مطامع شخصی باعث شده اختلافاتی در جبهه اصلاحات ایجاد شود که این موضوع آسیب خطرناکی به جبهه اصلاحات وارد می‌آورد.

 

به گزارش منتخبین «مرکز اطلاع رسانی انتخابات ایران»، عضو فراکسیون امید مجلس در پایان با بیان این‌که آینده اصلاح‌طلبان به آینده کشور گره خورده است، خاطر نشان کرد:

اگر چه نگاه جبهه اصلاحات همواره رو به جلو بوده بنابراین حل شدن مسائل کشور باعث می‌شود که این طیف سیاسی آینده خوبی داشته باشند.

 

منبع: منتخبین «مرکز اطلاع رسانی انتخابات ایران»

 

 

 

انتهای پیام///

لینک کوتاه : https://montakhabin.ir/?p=2177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.