• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1
منتخبین گزارش می‌دهد:

شکست بایدن در انتخابات یعنی پایان جنگ اوکراین

  • کد خبر : 12862
  • 04 اردیبهشت 1403 - 16:06
شکست بایدن در انتخابات یعنی پایان جنگ اوکراین

در شرایطی که حدود ۶ ماه تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی است، حمایت نخست‌وزیر مجارستان از مواضع ترامپ خبرساز شده است.

در شرایطی که حدود ۶ ماه تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی است، حمایت نخست‌وزیر مجارستان از مواضع ترامپ خبرساز شده است.

 

*** شکست بایدن در انتخابات یعنی پایان جنگ اوکراین

 

به گزارش منتخبین، اوربان در صفحه ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد که امکان پایان یافتن جنگ اوکراین تا پایان سال آینده وجود دارد اگر که حامیان صلح در انتخابات ماه ژوئن پارلمان اروپا و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شوند.به نوشته نخست‌وزیر مجارستان، ضروری است که جلوی حامیان جنگ گرفته شود. وی گفت که اگر طرفداران صلح در انتخابات پارلمان اروپا برنده شوند، «امکان کاستن، توقف یا حتی از بین بردن تصمیمات نظامی در اروپا وجود دارد».

نخست‌وزیر مجارستان که روابط خوبی با دونالد ترامپ دارد، ادامه داد: «یک انتخابات در آمریکا برگزار خواهد شد که یک نامزد حامی جنگ است و دیگری از صلح حمایت می‌کند. اگر نامزد حامی صلح پیروز شود، در آن صورت ما از آمریکا حمایت دریافت خواهیم کرد».اوربان که چند ماه قبل در اقامتگاه ترامپ با او دیدار داشت، در پیام خود افزود: پس از انتخابات آینده، اگر همه چیز به خوبی پیش برود و خدا به ما کمک کند، آنگاه رهبران سیاسی که طرفدار صلح هستند، می‌توانند در اروپا و آمریکا وارد صحنه شوند و سپس ما می‌توانیم تا پایان سال، جنگ (اوکراین) را به پایان برسانیم».

 

 

انتهای پیام///

لینک کوتاه : https://montakhabin.ir/?p=12862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.