• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1
رئیس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی

جبهه مردمی ایران قوی در دور دوم انتخابات فهرست می‌دهد

  • کد خبر : 12888
  • 06 اردیبهشت 1403 - 15:23
جبهه مردمی ایران قوی در دور دوم انتخابات فهرست می‌دهد

رئیس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی از ارائه فهرست انتخاباتی در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم خبر داد و عنوان کرد هدف اصلی ما در انتخابات افزایش مشارکت مردم و رعایت اخلاق انتخاباتی است.

رئیس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی از ارائه فهرست انتخاباتی در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم خبر داد و عنوان کرد هدف اصلی ما در انتخابات افزایش مشارکت مردم و رعایت اخلاق انتخاباتی است.

 

***جبهه مردمی ایران قوی در دور دوم انتخابات فهرست می‌دهد

 

به گزارش منتخبین، سردار علیرضا افشار روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار داشت:

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شرایطی برگزار می‌شود که ملت ما در حماسه بزرگ و ملی افتخاراتی را آفریدند و با ضربه‌ای که بر رژیم صهیونیستی وارد شد، دل مردم دنیا شاد شد و برای جنایات تحمیل شده رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه ضربه خوبی بود.

 

وی افزود: عملیات وعده صادق باعث نشاط اجتماعی در جامعه و بین مردم ما شده و امید است که انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به برکت این غرور و افتخار ملی با با شور بیشتری در سراسر حوزه های انتخابیه برگزار شود.

 

رئیس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی در جهت تبین برنامه های این جبهه در انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: جبهه مردمی ایران قوی با ترکیبی از احزاب و تشکل های مردمی ستاد آیت الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ است که با پیوستن مجموعه‌ها و تشکل‌های مختلف مردمی و با رویکرد کمک به دولت سیزدهم و حمایت از برنامه دستگاه های اجرایی توانسته است جایگاه خوبی را در حوزه سیاسی به ارمغان بیاورد که امید است بتوانیم این خط مشی را فقط در زمان انتخابات دنبال نکنیم و بین دو انتخابات به فعالیت های مستمر خود در حمایت از دستگاه ها و نهادهای اجرایی بپردازیم.

 

سردار افشار اولویت اصلی جبهه مردمی ایران قوی در انتخابات ها را توجه به افزایش مشارکت مردم در پای صندوق ها عنوان کرد و افزود: جهاد تبیین و مقابله با جنگ شناختی دشمن رسالت اصلی همه احزاب و تشکل های سیاسی در جامعه است که جبهه ایران قوی هم در این زمینه تلاش کرد یک پروژه مطالعاتی دانشگاهی تهیه و چالش های مشارکت مردم در انتخابات را استخراج کند. همچنین راهکارهای برون رفت از آن با یک نگاه و رویکرد ملی و تقسیم وظایف بین نهادها و دستگاه های اجرایی تهیه و به وزارت کشور ارسال شد که مورد استفاده قرار گرفت.

 

وی افزود: جبهه مردمی ایران قوی در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی حداکثر تلاش خود را در راستای جهاد تبیین و مقابله با جنگ شناختی دشمن به کار خواهد برد تا بتواند سطح مشارکت مردم در انتخابات را افزایش دهد.

 

افشار ادامه داد: جبهه مردمی ایران قوی به زودی فهرست انتخاباتی خود اعلام می کند و رسالت بر این است افرادی که صلاحیت بیشتری دارند راهی مجلس شوند.

 

رئیس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی در پاسخ به این سوال که آیا جبهه مردمی ایران قوی از نامزدهای انتخاباتی که در لیست این جبهه قرار می‌گیرند تعهد حزبی اخذ می کند، گفت: خیر. این رویه را قبول نداریم که از نامزدهای انتخابات تعهد نامه حزبی دریافت کنیم به این دلیل که نامزدها نباید صرفا به یک حزب تعلق یابند، نمایندگان مجلس باید در قانونگذاری و نظارت آزادی عمل داشته باشند و احزاب در کنار آنها به کمک بیایند و از نظر برنامه و مشاوره یار و یاور آنها باشد و در واقع نماینده مجلس باید نماینده تمام مردم باشد نه اینکه نماینده فقط برای یک حزب در مجلس قدم بردارد و در جهت اهداف حزبی بکوشد.

 

 

انتهای پیام///

لینک کوتاه : https://montakhabin.ir/?p=12888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.