• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2
رییس ستاد انتخابات اردبیل:

تبلیغات کاندیداها از سوم اسفندماه قانونی است

  • کد خبر : 12263
  • 06 دی 1402 - 14:08
تبلیغات کاندیداها از سوم اسفندماه قانونی است

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل اعلام کرد، تبلیغات کاندیداهای مجلس دوازدهم از روز سوم اسفندماه قانونی است و تا ۲۴ ساعت مانده به روز رأی گیری، این تبلیغات ادامه خواهد داشت.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل اعلام کرد، تبلیغات کاندیداهای مجلس دوازدهم از روز سوم اسفندماه قانونی است و تا ۲۴ ساعت مانده به روز رأی گیری، این تبلیغات ادامه خواهد داشت.

 

*** تبلیغات کاندیداها در انتخابات مجلس

 

به گزارش منتخبین، رضا قاسمیان با بیان اینکه با شکل‎گیری هیأت‌های اجرایی در ۱۲ فرمانداری و ۱۹ بخشداری بیش از ۴۹۶ نفر فعالیت خود را انجام می‌دهند، اظهار داشت:

هیأت‌های اجرایی با آموزش و مهارتی که دیده‌اند در مراحل مختلف انتخابات حضور مؤثری خواهند داشت به طوری که هشت نفر از این اعضای هیأت اجرایی معتمدان هستند.

قرار است همایش سراسری هیأت‌های اجرایی استان هفته آینده همزمان با سراسر کشور برگزاری شود تا ما بتوانیم در فاز نهایی هیأت‌های اجرایی را با وظایف خطیر خود در صیانت از آرای مردم آشنا کنیم.

 

وی به به‌روزرسانی دستگاه‌های الکترونیکی استان برای برگزاری انتخابات سالم و ایمن اشاره کرد و افزود:

این دستگاه‌ها بعد از تعمیر و به‌روزرسانی به استان منتقل شده و با نهایت دقت و مهر و موم نگهداری می‌شوند.

 

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد:

بعد از اعلام نظر هیأت‌های اجرایی در حال حاضر پرونده داوطلبان در هیأت‌های نظارت در حال رسیدگی نهایی است و ۱۴ دی ماه اعلام نتایج برای داوطلبان انجام خواهد شد.

 

قاسمیان به زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان نیز اشاره کرد و ادامه داد:

هشت روز قبل از رأی‎گیری تبلیغات شروع می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از رأی‌گیری این تبلیغات ادامه خواهد داشت.

از سوم اسفند تبلیغات کاندیداها و داوطلبان مجلس دوازدهم شروع می‌شود و تا ساعت هشت صبح ۱۰ اسفند این تبلیغات ادامه خواهد داشت.

 

وی به نقش تأثیرگذار مجلس و نمایندگان در توانمندسازی جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت:

حضور پررنگ مردم و انتخاب شایستگان برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی از برکات انتخابات خواهد بود تا ما بتوانیم در عرصه بین‌المللی نیز اقتدار کشورمان را به رخ بکشیم.

حضور نخبگان و شایستگان در مجلس به اعتلای جایگاه آن کمک خواهد کرد و امیدواریم مردم با انتخاب افراد اصلح بتوانند به شکل‌گیری مجلس کارآمد کمک کنند.

 آزادی به معنای واقعی در کشور ما ساری و جاری است به طوری که داوطلبان با آزادی کامل ثبت‌نام کرده و دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنند تا مردم بر اساس این دیدگاه‌ها آرای خود را اعلام کنند.

از ۸۹۹ نفر که در پیش ثبت‌نام مدارک خود را بارگذاری کرده بودند، در نهایت ۴۷۸ نفر ثبت‌نام قطعی کرده و در مراحل مختلف کار رسیدگی به صلاحیت آنها در حال انجام است.

در قانون جدید وقت و فرصت بیشتر برای بررسی صلاحیت داوطلبان در نظر گرفته شده تا تنگنای زمان از بین رفته و امکان بررسی دقیق پرونده داوطلبان فراهم آید.

برای کنترل مالی و شفافیت هزینه‎کرد انتخاباتی شماره حساب غیرتجاری از داوطلبان گرفته شده تا جلوی هزینه‌های غیرمعقول و غیرمنطقی گرفته شود.

 

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد:

هر چند در استان اردبیل و حوزه‌های انتخابیه مختلف هزینه کاندیداها مشخص نشده اما با یک معیار و محک معین می‌توان مبلغ پیش‎بینی شده و هزینه داوطلبان را به دقت مورد بررسی قرار داد تا به تناسب آن هزینه‎کرد تبلیغات انتخاباتی مشخص شود.

در این دوره از انتخابات صدا و سیما با راه‎اندازی پنج شبکه در پنج حوزه انتخابیه استان فرصت تبلیغات رایگان برای کاندیداها را فراهم کرده و در قالب مشخص باید فیلم‌ها و مستندها تهیه و در زمان تعیین شده پخش شود.

امیدواریم از این فرصت برای آشنایی بیشتر مردم با انتخابات استفاده شده و وعده‌های راستین به مردم برای پیشرفت و توسعه استان داده شود.

 

 

انتهای پیام///

لینک کوتاه : https://montakhabin.ir/?p=12263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.