• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور:

مردم می‌توانند با ۵ مدرک هویتی رأی دهند/ اختصاص ۲۰۰ کانال و فرکانس برای تبلیغات

  • کد خبر : 12467
  • 28 دی 1402 - 9:39
مردم می‌توانند با ۵ مدرک هویتی رأی دهند/ اختصاص ۲۰۰ کانال و فرکانس برای تبلیغات

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه مردم می‌توانند با ۵ مدرک هویتی رأی دهند، از اختصاص ۲۰۰ کانال و فرکانس برای تبلیغات خبر داد.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه مردم می‌توانند با ۵ مدرک هویتی رأی دهند، از اختصاص ۲۰۰ کانال و فرکانس برای تبلیغات خبر داد.

 

*** برنامه‌های دولت برای سهولت در انتخابات

 

به گزارش منتخبین، محسن اسلامی در همایش آموزشی توجیهی فرمانداران در شعب اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که امروز در مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد، اظهارداشت:

عوامل اجرایی باید به قانون جدید انتخابات اشراف داشته باشند چرا که قانون انتخابات در مواردی مانند پیش‌ثبت‌نام و دیگر موضوعات، تغییراتی داشته و نیاز است عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای، قوانین جدید را مطالعه و به آن اشراف داشته باشند.

نمایندگان فرماندار باید به مردم تبیین کنند که به منظور سهولت در انتخابات، پیش‌ثبت‌نام و ثبت‌نام به صورت تمام الکترونیک انجام شده و حتی روند اعتراض به تایید صلاحیت‌ها نیز الکترونیکی بود ه است.

 

وی در ادامه، افزود:

در این دوره از انتخابات، مردم می‌توانند با پنج مدرک هویتی شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، گواهینامه رانندگی و گذرنامه، احراز هویت شده و رای دهند لذا نماینده‌های فرماندار باید نسبت به این موضوع کاملا مطلع باشند و دیگر عوامل اجرایی را نیز روز انتخابات مطلع کنند.

 

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور همچنین، بیان داشت:

به‌واسطه انجام فرایند احراز هویت رای‌دهندگان و عملکرد برخط دستگاه‌های احراز هویت، بسیار مهم است که نمایندگان فرماندار وضعیت آنتن‌دهی و اینترنت شعب را به دقت بررسی کنند تا خدای نکرده در روز انتخابات با مشکل قطع اینترنت روبه رو نشوند.

در راستای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و معرفی نامزدها و برنامه‌هایشان به مردم، صداوسیما در این دوره از انتخابات بیش از ۲۰۰ کانال و فرکانس را به صورت مجزا به بحث تبلیغات انتخاباتی اختصاص داده است و هر نامزد این فرصت را دارد تا در ۲۰ دقیقه سوابق و برنامه‌های خود را اعلام کند.

 

 

انتهای پیام///

لینک کوتاه : https://montakhabin.ir/?p=12467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.