• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
12

پولدارترین نامزد انتخابات روسیه

  • کد خبر : 1372
  • 26 بهمن 1396 - 1:30
پولدارترین نامزد انتخابات روسیه

براساس گزارش کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه ، «کسنیا سابچاک» پولدارترین نامزد انتخابات روسیه در شش سال اخیر محسوب می شود.

کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه ، درآمدهای هشت نامزد انتخابات ریاست جمهوری روسیه در شش سال اخیر را منتشر کرده است که کسنیا سابچاک با کسب ۶ میلیون و ۹۶۳ هزار دلار (۴۰۳ میلیون و ۸۵۵ هزار روبل) پولدارترین نامزد محسوب می شود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری منتخبین، اطلاعات درآمدهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری روسیه در شش سال اخیر در پایگاه اینترنتی کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه منتشر شد.

بر اساس این اطلاعات بوریس تیتوف نامزد انتخابات ریاست جمهوری از حزب رشد با کسب درآمد ۴ میلیون و ۲۶۳ هزار دلار (۲۴۷ میلیون و ۳۰۷ هزار روبل) در شش سال اخیر در مکان دوم پس از سابچاک قرار گرفته است.

پاول گرودینین نامزد ریاست جمهوری از حزب کمونیست روسیه دو میلیون و ۷۱۴ هزار دلار (۱۵۴۷ میلیون و ۴۱۳ هزار روبل) نیز در شش سال اخیر درآمد کسب کرده است.

در مکان چهارم پردرآمدترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری روسیه ولادیمیر ژیرینفسکی رهبر حزب لیبرال دمکرات قرار گرفته که در شش سال اخیر یک میلیون و ۶۹۴ هزار دلار (۹۸ میلیون و ۲۹۱ هزار روبل) درآمد کسب کرده است.

ولادیمیر پوتین، در رتبه پنجم

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه نیز در شش سال اخیر ۶۶۴ هزار و ۲۷۵ دلار (۳۸ میلیون و ۵۲۸ هزار روبل) درآمد داشته است.

ماکسیم سورایکین نامزد از حزب «کمونیست های روسیه» ۴۵۱ هزار و ۴۴۸ دلار (۲۶ میلیون و ۱۸۴ هزار دلار) و گریگوری یاولینسکی از حزب یابلوکا ۳۹۶ هزار و ۹۳۱ دلار (۲۳ میلیون و ۲۲ هزار روبل) درآمد داشته اند.

به گزارش منتخبین، سرگئی بابورین رهبر جنبش مردمی روسیه با کسب ۱۹۶ هزار و ۵۶۸ دلار (۱۱ میلیون و ۴۰۱ هزار روبل) در شش سال اخیر کمترین درآمد را در میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری روسیه داشته است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام///

لینک کوتاه : https://montakhabin.ir/?p=1372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.