• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
14

برگزاری کامل فرایند انتخابات در عراق

  • کد خبر : 1647
  • 08 فروردین 1397 - 20:34
برگزاری کامل فرایند انتخابات در عراق

کمیسیون عالی انتخابات اعلام کرد که به کارشناسان و ناظران آمریکایی در انتخابات پیش روی عراق نیازی ندارد و درخواستی نیز در این زمینه نداشته است.    به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری منتخبین، «کامل الزیدی» عضو کمیسیون حقوقی پارلمان عراق روز چهارشنبه در گفتگو با خبرگزاری «المعلومه» عراق گفت: کمیسیون عالی انتخابات به ما […]

کمیسیون عالی انتخابات اعلام کرد که به کارشناسان و ناظران آمریکایی در انتخابات پیش روی عراق نیازی ندارد و درخواستی نیز در این زمینه نداشته است. 

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری منتخبین، «کامل الزیدی» عضو کمیسیون حقوقی پارلمان عراق روز چهارشنبه در گفتگو با خبرگزاری «المعلومه» عراق گفت: کمیسیون عالی انتخابات به ما ابلاغ کرد که هیچ نیازی به کارشناسی و نظارت واشنگتن و یا کشور دیگری در برگزاری انتخابات ندارد.

 

***  ادعای تسلط واشنگتن بر عراق

 

سفیر آمریکا در بغداد روز سه شنبه مدعی شده بود این کمیسیون از کشورش درخواست کمک در برگزاری (نظارت و تامین امنیت) انتخابات پارلمانی ۲۲ اردیبهشت کرده است.  این نماینده عراقی افزود: کمیسیون عالی انتخابات به ما ابلاغ کرد که به کارشناسان و ناظران آمریکایی در انتخابات پیش روی این کشور نیازی ندارد و درخواستی نیز در این زمینه نداشته است. 

 

وی گفت: سفیر آمریکا با دروغگویی و فریبکاری دنبال قدرت نمایی کشورش و ادعای تسلط واشنگتن بر این کشور است. الزیدی افزود: کمیسیون عالی انتخابات از تجربه ارزشمند ۱۲ ساله و امکانات کافی برای برگزاری کامل فرایند انتخابات برخوردار می‌باشد. 

 

المعلومه یادآور شد سفیر آمریکا در بغداد حالی سخن از درخواست کمیسیون انتخابات از کشورش برای کمک به این کمیسیون دربرگزاری انتخابات گفته است که نگرانی‌ها از احتمال دخالت واشنگتن در انتخابات پیش روی عراق رو به افزایش است. 

 

منبع:
انتهای پیام///

لینک کوتاه : https://montakhabin.ir/?p=1647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.