• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
29
دبیرکل حزب همدلی مردم تحول‌خواه:

دوران رای دادن لیستی گذشته است/ساختار شکنی با جنبش دهه شصتی‌ها

  • کد خبر : 2242
  • 29 خرداد 1398 - 7:34
دوران رای دادن لیستی گذشته است/ساختار شکنی با جنبش دهه شصتی‌ها

دبیرکل حزب همدلی مردم تحول‌خواه با اشاره به این‌که دوران رای دادن لیستی گذشته است، بر ضرورت ساختار شکنی با جنبش دهه شصتی‌ها تاکید کرد.

دبیرکل حزب همدلی مردم تحول‌خواه با اشاره به این‌که دوران رای دادن لیستی گذشته است، بر ضرورت ساختار شکنی با جنبش دهه شصتی‌ها تاکید کرد.

 

*** دوران رای دادن لیستی گذشته

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری منتخبین، دبیرکل حزب همدلی مردم تحول‌خواه (همت) در نشست خبری با موضوع احزاب و دهه شصتی‌ها در جواب سوالی مبنی بر اینکه در کشور ما چند سال است که رای دادن به صورت لیستی شده و انتخابات به سمت حزبی شدن رفته و این احزاب بعد از پیروزی در انتخابات پاسخگوی مطالبات جامعه نیستند، حال حزب شما چه برنامه‌هایی داشته و چه عملکردی خواهید داشت بیان کرد؟، جواب سوال شما جوابی است که یکی از اعضای لیست امید به من داد و گفت:

که شما مردم به من رای ندادید زیرا که کسی مرا نمی‌شناخت و من قطعا ده رای هم در انتخابات مجلس نمی‌آوردم و لیست امید و فراخوانی که رئیس‌جمهور سابق داد این یک میلیون رای را برای من به ارمغان آورد و من این رای را بدهکار این لیست هستم نه شما.

وی در ادامه درباره اظهارات آن نماینده بیان کرد: تمام این حرف منطقی است زیرا که طبق گفته آن نماینده من رای‌ام را مدیون آن حزب هستم و چرا باید به مردم خدمت کنم، در صورتی‌ که آن لیست مرا به کرسی مجلس رسانده است و این جریان به دولت‌مردان یاد داده است که مردم به صورت لیستی جهت مخالفت با حزب رقیب رای خواهند داد، اما ما با جنبش دهه شصتی‌ها آمده‌ایم که بگوییم دوران رای دادن لیستی گذشته است.

 

جنبش دهه شصتی‌ها

 

*** جنبش دهه شصتی‌ها پیروز این میدان است

 

دبیرکل حزب همدلی مردم تحول‌خواه (همت) در ادامه افزود: ما با جنبش دهه شصتی‌ها آمده‌ایم که این فضای حاکم را ساختار شکنی کنیم و امیدواریم که در انجام این کار موفق باشیم.

احمد نبوی در ادامه به توئیتی از محمدرضا باهنر که در آن بیان کرده است «گفت‌وگوی میان دو حزب اصلاح طلب و اصول‌گرا در حال انجام است» اشاره و جوابیه خود را به باهنر بیان کرد که در آن گفته است؛ شک نکنید که جنبش دهه شصتی‌ها با چهره‌های ناشناس در انتخابات پبش‌رو پیروز این میدان خواهند شد.

وی اظهار کرد: جنبش دهه شصتی‌ها که ما آن را با همت و بدون ژنرال‌‌ها راه‌اندازی کرده‌ایم در راه ورود به انتخابات مجلس است.

این حزب به عنوان یک عملیات همانند عملیات بیت المقدس در جنگ تحمیلی پیروز این میدان است و رسالت این حزب پایبندی به اصول نظام، امام، رهبری و خون شهدا است.

 

جنبش دهه شصتی‌ها

 

*** مخالفت با دو حزب اصولگرا و اصلاح‌طلب

 

به گزارش منتخبین «مرکز اطلاع رسانی انتخابات ایران»، دبیرکل حزب همدلی مردم تحول‌خواه در پایان، اظهار کرد:

ما در شرایط سخت کشور آمدهایم که ثابت کنیم برای نتیجه نیامده‌ایم، بلکه آمده‌ایم که تکلیف خود را در شرایط سخت کشور به نظام ادا کنیم و مهمترین تکلیف ما مخالفت با این دو حزب اصواگرا و اصلاح‌طلب است و اگر شخصی از حزب همدلی مردم تحول‌خواه نتوانست انتظارات را برآورده کند بدون شک استعفا خواهد داد.

 

 

منبع: منتخبین «مرکز اطلاع رسانی انتخابات ایران»

 

 

 

انتهای پیام///

لینک کوتاه : https://montakhabin.ir/?p=2242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.