• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
10
نماینده مردم همدان:

تنوع سیاسی نامزدها موجب مشارکت گسترده مردم در انتخابات می‌شود

  • کد خبر : 3733
  • 05 اسفند 1399 - 8:35
تنوع سیاسی نامزدها موجب مشارکت گسترده مردم در انتخابات می‌شود
نماینده مردم همدان معتقد است، تنوع سیاسی نامزدها موجب مشارکت گسترده مردم در انتخابات می‌شود.

نماینده مردم همدان معتقد است، تنوع سیاسی نامزدها موجب مشارکت گسترده مردم در انتخابات می‌شود.

 

*** انتخابات ۱۴۰۰

 

به گزارش منتخبین، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در خصوص انتخابات ۱۴۰۰، اظهار داشت:

البته تنوع دیدگاه و سلیقه سیاسی نامزدها براساس قانون و تایید مراجع ذیصلاح و شورای نگهبان باید باشد به نحوی که شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه، پرشور و حداکثری در سال ۱۴۰۰ باشیم.

 

وی با بیان اینکه مشارکت مردم باید آگاهانه، خردمندانه و با بصیرت باشد، تصریح کرد:

حضور مردم در پای صندوق های رای با علم و آگاهی و شناخت دقیق افراد باشد تا نتیجه این مشارکت گسترده و حداکثری منجر به بهترین انتخاب با هدف آینده ای بهتر برای ایران اسلامی و رشد و توسعه همه جانبه و پایدار کشور و خدمت رسانی بهینه و مطلوب به اقشار مختلف جامعه شود.

میزان مشارکت و انتخابات مردم در انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای علاوه بر ارتقای جایگاه ایران در جهان، نشانه مشروعیت و مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

*** رشد و پیشرفت چشمگیر کشور

 

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به اینکه یکی از مولفه های مهم در میزان مشارکت و همچنین انتخاب درست، توجه به رهنمودها و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: 

تبیین دقیق و درست آرمان های انقلاب و همچنین دستاوردها، پیشرفت ها و توانمندی های ایران اسلامی در ۴۲ سال گذشته از جمله اقداماتی است که در میزان مشارکت و همچنین انتخاب صحیح مردم بسیار موثر است.

مقایسه سطح رشد، توسعه و تعالی ایران اسلامی در بخش ها و حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی با کشورهای منطقه از جمله عربستان و حتی مصر به خوبی نشان دهنده رشد و پیشرفت چشمگیر کشور در ۴ دهه اخیر است.

البته در مسیر آگاهی بخشی به مردم برای انتخاب درست، باید از تخریب افراد و زیرسئوال بردن تلاش و خدمات دولتمردان و مسوولان به جد پرهیز کنیم چراکه تخریب افراد به هیچ عنوان موجب کسب موفقیت و رشد و پیشرفت نمی شود.

 

وی با بیان اینکه انتقاد سازنده و مطالبه گری براساس انصاف و قانون تنها راهکار رفع مشکلات برای تامین رفاه و آسایش مردم است، گفت:

حضور افراد توانمند، شناخته شده و دارای توان مناسب برای مدیریت کشور به عنوان نامزد انتخابات به طور قطع منجر به حضور گسترده و حداکثری مردم خواهد شد.

 

*** پیش بینی مشارکت پایین مردم در انتخابات ۱۴۰۰

 

به گزارش منتخبین، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به برخی تحلیل های سیاسی در پیش بینی مشارکت پایین مردم در انتخابات ۱۴۰۰، تصریح کرد:

مشارکت حداکثری در انتخابات مهمترین عامل برای اقتدار کشور در سطح ملی و معادلات بین‌المللی است چراکه نتیجه مشارکت گسترده و آگاهانه مردم، انتخابی درست در مسیر اداره امور کشور و زمینه سازی برای رشد و پیشرفت همه جانبه خواهد شد.

میزان مشارکت مردم در انتخابات تاثیر قابل توجهی در بهبود شرایط و همچنین ارتقای سطح عظمت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه منطقه ای و جهانی، افزایش امنیت ملی و رونق اقتصاد و بهبود معیشت دارد.

 

 

انتهای پیام///

لینک کوتاه : https://montakhabin.ir/?p=3733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.