• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
35
یادداشت:

سعید محمد؛ افزایش محبوبیت همراه با افزایش تخریب/ از جان مرغ تا شایعه‌پراکنی

  • کد خبر : 3464
  • 12 اسفند 1399 - 15:21
سعید محمد؛ افزایش محبوبیت همراه با افزایش تخریب/ از جان مرغ تا شایعه‌پراکنی

با توجه به افزایش محبوبیت چشمگیر سعید محمد در میان مردم کشور، تخریب وی به هر طریقی در میان مردم کشور در دستور دشمنان نظام و انقلاب قرار گرفته است.

با توجه به افزایش محبوبیت چشمگیر سعید محمد در میان مردم کشور، تخریب وی به هر طریقی در میان مردم کشور در دستور دشمنان نظام و انقلاب قرار گرفته است.

 

*** سعید محمد؛ افزایش محبوبیت همراه با افزایش تخریب

 

به گزارش منتخبین، سعید محمد که هم‌اکنون فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) را برعهده دارد، بواسطه دارا بودن ویژگی‌های بایسته و شایسته برای تشکیل یک دولت جوان انقلابی مدنظر رهبر معظم انقلاب از چندی پیش مورد حملات روزافزون دشمنان نظام و انقلاب به طرق مختلف قرار گرفته است.

دشمنان این مرز و بوم که همواره نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سر می‌پروراندند طی این سال‌ها تلاش کردند به طرق و در ابعاد مختلف کشور را تحت فشار قرار داده و از پیشرفت آن جلوگیری کنند، غافل از اینکه این سرزمین مولا و سروری دارد که طی این سالها با تدبیر بی‌نظیر خود، جوانانی را برای پیشرفت و اعتلای نظام و انقلاب تربیت کرده که هرجا به وجودشان نیاز باشد، پا به میدان می‌گذارند…

رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر و در راستای توسعه و پیشرفت کشور، گام دوم انقلاب را ترسیم و لازمه آن را تشکیل دولت جوان انقلابی، معرفی نمودند و در واقع ماموریتی جدید را به سربازان خود ابلاغ نمودند.
در این میان، دکتر سعید محمد که سال‌ها در این مکتب پرورش یافته بود و به واسطه عملکرد چشمگیرش برای پیشرفت و آبادانی کشور در حوزه‌های مختلف، از سوی دوست و دشمن، جوان نخبه انقلابی لقب گرفته بود، مورد توجه مردم و عاشقان انقلاب و ایران قرار گرفت.

این توجه مردمی آنقدر چشمگیر و قابل توجه بود که در اکثر نظرسنجی‌هایی که اخیرا در رسانه‌های مختلف اجرا شد، دکتر محمد با فاصله چشمگیری از رقبای خود در صدر ایستاد.

این توجه و علاقه روزافزون مردم به سعید محمد و درخواست بسیاری از نخبگان و مردم انقلابی از وی برای حضور در میدان انتخابات و تشکیل دولت جوان انقلابی، دشمنان داخلی و خارجی وی را دست به کار کرد تا تخریب وی به هر طریقی را در دستور کار قرار دهند.

دشمنان محمد که هدفشان دلسرد کردن مردم از وی به طرق مختلف بود، برنامه‎ریزی مختلفی را برای تخریب وی در حوزه‌های عمرانی اجرایی، اعتقادی و حتی معیشت و زندگی روزانه مردم انجام و برای اجرا آن را به عنوان برنامه به رسانه‌های رسمی و غیررسمی خود ابلاغ کردند.

دشمنان در ابتدا تلاش کردند سعید محمد را در حوزه عمرانی که دوست و دشمن، وی را نخبه آن حوزه می‌دانند، تخریب کنند، از پخش تصاویر یک پل تخریب شده به نام پروژه‌های قرارگاه و تحت مدیریت دکتر محمد تا سد گتوند.

پل تخریب شده‌ای که هیچ ارتباطی به قرارگاه و محمد نداشت و سدی که قرارگاه خاتم الانبیاء صرفا مجری و سازنده آن و کلیه پروژه متعلق به وزارت نیرو بوده است و اگر مشکلی وجود دارد نیز متوجه وزارتخانه مذکور است نه قرارگاه تحت مدیریت محمد.

بعد از آن که تیر دشمنان در این مرحله به سنگ خورد، اعتقادات و رویکرد محمد در قبال نظام و انقلاب را نشانه رفتند و مدعی شدند چرا محمد در جبهه جنگ حضور نداشته که البته باز هم با انتشار اطلاعات و تصاویر حضور وی در جبهه‌های جنگ، دشمنان وی بار دیگر به بن‌بست رسیدند.

دشمنان سعید محمد که با زیرورو کردن زندگی وی، چیزی عایدشان نشده بود سراغ مسائل روز زندگی و معیشت مردم رفتند و اتهاماتی را متوجه وی کردند که صرفا میتوان خندید و سکوت کرد.

دشمنان مدعی شدند اگر مرغ در بازار کم و گران شده تقصیر سعید محمد است که آنها را برای همکاران خود در قرارگاه خریده است، موضوعی که آنقدر خنده‌دار بود که همه شکر کردند خداوند دشمنان محمد را از نادانان قرار داده است.

این افراد کافی بود پیش خود فکر میکردند، مگر قرارگاه قبلا مرغ نمی‌خریده؟پس چرا قبلا اینطور نشده و حتی اگر قرارگاه مرغ خریده باشد مگر حجم خرید چقدر است که بخواهد بازار مرغ کل کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

موضوع آنقدر غیر منطقی بود که حتی ارزش پرداختن و توجه نداشت.

 

*** شایعه برکناری سعید محمد

 

اما دشمنان محمد امروز از نقشه‌ دیگری رونمایی کردند که به خیال خام خود شاید به این طریق، علاقمندان به محمد را دلسرد کنند و مدعی شدند، محمد از قرارگاه خاتم برکنار و شخص دیگری سرپرست قرارگاه شده است، اقدامی به اصطلاح تخریبی که مدت زمان کاربردش در حد یک تلفن و تحقیق کوچک بود و حتی به یک ساعت هم نمی‌رسید.

این اقدامات و شایعات در حالی در رابطه با محمد مطرح می‌شود که وی با تمام قدرت در حال ثبت رکوردهای جدیدی در دوران مدیریت خود در قرارگاه هست و حتی در افتتاح پروژ‌ها نیز برای جلوگیری از ایجاد شبه‌های انتخاباتی حضور پیدا نمی‌کند.

 

*** رویکرد دشمنان در قبال محمد

 

درست است که هیچکدام از این موارد اهمیت قابل توجهی ندارد اما از همه این موارد می‌‌توان چند نتیجه مهم گرفت.

اول اینکه دشمنان انقلاب و نظام، به شدت از حضور سعید محمد ترسیده‌اند و تلاش دارند به هر طریقی او را تخریب و از میدان خارج کنند و برای این هدف نیز دست به هر کاری می‌زنند.

دوم و مهمتر اینکه، این اقدامات صغیر و حقیر دشمنان محمد نشان می‌دهد، علیرغم اینکه زندگی وی را زیرورو کرده و از همه نظرمورد بررسی قرار دادند، اما هیچ نقطه سیاهی در زندگی شخصی و پرونده کاری وی پیدا نکردند که اگر بود مرغ و معیشت مردم را دستاویز دشمنی‌های خود قرار نمی‌دادند.

و سوم اینکه، دشمنی این دشمنان تمام شدنی نیست و ادامه خواهد داشت و هرروز باید منتظر برنامه تخریبی جدیدی علیه سعید محمد باشیم.

اما با توجه به این موارد، می‌طلبد که مردم کشورمان و اهالی رسانه‌های حقیقی و مجازی با دقت و توجه بیشتری فضا را رصد و تحلیل کنند و اگر عاشق کشور و انقلابشان هستند، با تمام توان و ظرفیت، سعید محمد را در تشکیل دولت جوان انقلابی یاری کنند.

به امید تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تشکیل دولت جوان انقلابی و سربلندی روزافزون ایران اسلامی…

 

نویسنده: رجبی – کارشناس مسائل رسانه‌

 

 

انتهای پیام///

لینک کوتاه : https://montakhabin.ir/?p=3464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.