• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
15
فرماندار قم :

فناوری اطلاعات در خدمت انتخابات ۱۴۰۰ خواهد بود

  • کد خبر : 3507
  • 13 اسفند 1399 - 19:46
فناوری اطلاعات در خدمت انتخابات ۱۴۰۰ خواهد بود

فرماندار قم، نقش فناوری اطلاعات در انتخابات ۱۴۰۰ را مهم، تعیین کننده و تاثیرگذار و ضروری دانست.

فرماندار قم، نقش فناوری اطلاعات در انتخابات ۱۴۰۰ را مهم، تعیین کننده و تاثیرگذار و ضروری دانست.

*** فناوری اطلاعات در خدمت انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش منتخبین، مرتضی حیدری با اشاره به شروع کار کمیته فناوری اطلاعات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری شهرستان قم در نخستین جلسه بر اهمیت فناوری اطلاعات در انتخابات پیش رو تاکید کرد و اظهار داشت:
یکی از مصوبات مرتبط با کمیته فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان قم موضوع الکترونیکی شدن فرایند ثبت نام عوامل اجرائی انتخابات ۱۴۰۰ با هدف جلوگیری و کاهش مراجعات حضوری و مقابله با شیوع ویروس کوید-۱۹ دراجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا این اقدام دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار قم در پایان با بیان اینکه کارشناسان فناوری اطلاعات فرمانداری قم مرحله عملیاتی تارنمای ثبت نام از داوطلبین همکاری در شعب اخذ رای در روز انتخابات را نهایی کرده‌اند، تصریح کرد:
نشانی این سایت را طی مکاتبه ای به ادارات، نهادها و دستگاه‌های دولتی ارسال نموده که مراحل کار تاکنون به خوبی پیش رفته است .
به منظور ساماندهی هرچه سریعتر نیروی انسانی مورد نیاز در شعب متقاضیانی که قصد همکاری در اجرای انتخابات را دارند در مهلت ارسال شده با مراجعه به نشانی https://WWW.ictqom.ir/ نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

*** بیژن سلیمان پور رئیس ستاد انتخابات استان قم شد

گفتنی است استاندار قم چهارم اسفندماه جاری در حکمی بیژن سلیمان پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان قم منصوب کرد.
همچنین بر اساس احکام جداگانه استاندار قم، محمدرضا گروسی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری به عنوان عضو و رییس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات، مرتضی بابایی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات، محمود علیپور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری به عنوان عضو و رییس کمیته حقوقی ستاد، حسین امیری قمی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری به عنوان عضو و رییس کمیته امنیتی منصوب شدند.

 

*** فتح الله اصغرپور، عضو و رییس کمیته حراست و استعلامات شد

 

فتح الله اصغرپور مدیرکل حراست استانداری به عنوان عضو و رییس کمیته حراست و استعلامات، رضا صالحی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری به عنوان عضو و رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، اکرم روح پرور مدیر دفتر فناوری اطلاعات استانداری به عنوان عضو و رییس کمیته فناوری اطلاعات، مرتضی حیدری فرماندار قم و منوچهر تیموری مدیرکل ثبت احوال استان قم به عنوان عضو ستاد انتخابات استان و رضا شکارچیان رییس گروه انتخابات اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری نیز به عنوان مسئول دبیرخانه ستاد انتخابات استان قم منصوب شدند.

*** تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش منتخبین، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در قم برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام///

لینک کوتاه : https://montakhabin.ir/?p=3507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.