• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3
گزارش مردمی:

کمبود امکانات درمانی شهرستان میانه

  • کد خبر : 8777
  • 06 شهریور 1401 - 9:24
کمبود امکانات درمانی شهرستان میانه

یکی از اهالی شهرستان میانه با ارسال پیامی به شهروند خبرنگار این رسانه از کمبود امکانات درمانی در این شهرستان انتقاد کرد.

یکی از اهالی شهرستان میانه با ارسال پیامی به شهروند خبرنگار این رسانه از کمبود امکانات درمانی در این شهرستان انتقاد کرد.

 

*** کمبود امکانات درمانی در شهرستان میانه

 

به گزارش منتخبین، یکی از اهالی شهرستان میانه با ارسال پیامی به شهروند خبرنگار این رسانه نوشت:

با سلام، من ساکن تهران هستم اما امروز میخواهم از مشکلات درمانی مردم مظلوم شهرستان میانه از توابع استان آذربایجان شرقی اطلاعاتی را به سمعتان برسانم.
متاسفانه در بیمارستان‌های میانه شاهد بی کفایتی برخی از پزشکان و نبود امکانات کافی برای درمان مردمی که دچار سکته مغزی شده‌اند بودم مشکلاتی اعم از مرکز ام‌آر‌آی که فقط بصورت تایم اداری تا ساعت ۱۴ در روزهای غیرتعطیل کار میکند دکترانی که شبها آنکال نیستند و هیچ جوره دستیابی به آنها در شهرستانی که کل شهر را بگردی نیم ساعت کمتر زمان میبرد ممکن نیست و فقط با یک کلمه اعزام به تبریز وظیفه خود را به دوش دیگری می‌اندازند و اعزامی که زمان طلایی مریض را با معطلی بیش از سه ساعت در اورژانس و مقدمات اعزام از دست میدهد چراکه پزشک اورژانس قادر به تشخیص نمی‌باشد و اما بعد از اعزام به یک بیمارستان دولتی به شدت شلوغ نهایتا میشود بیمار سکته مغزی با از دست دادن زمان طلایی بجای اینکه در آی‌سیو بستری باشد در اورژانس منتظر ده روز بعد است که ام‌آر‌آی شاید خالی شود و از دست میرود.
اینها فقط بخشی از مشکلات مردم عزیز ترک زبانمان در شهرستان میانه می‌باشد.
امید است در اسرع وقت رسیدگی‌های لازم صورت گیرد چراکه حق هیچ انسانی در ایران عزیزمان نیست که به دلیل کمبود امکانات غم را در آغوش بگیرد.

 

 

انتهای پیام///

لینک کوتاه : https://montakhabin.ir/?p=8777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.