• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2
نماینده مردم همدان در مجلس:

در آستانه انتخابات شاهد این میزان فضای گسترده بی اخلاقی در فضای مجازی نباشیم

  • کد خبر : 12119
  • 19 آذر 1402 - 11:00
در آستانه انتخابات شاهد این میزان فضای گسترده بی اخلاقی در فضای مجازی نباشیم

نماینده مردم همدان در مجلس تاکید کرد در آستانه انتخابات شاهد این میزان فضای گسترده بی اخلاقی در فضای مجازی نباشیم.

نماینده مردم همدان در مجلس تاکید کرد در آستانه انتخابات شاهد این میزان فضای گسترده بی اخلاقی در فضای مجازی نباشیم.

 

*** در آستانه انتخابات شاهد این میزان فضای گسترده بی اخلاقی در فضای مجازی نباشیم

 

به گزارش منتخبین، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد:

جنایات رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکای جنایتکار همچنان ادامه دارد و آشکار شدن بخشی از وحشی گری‌های پشت پرده که پدران را مقابل کودکانشان برهنه می‌کنند و سپس به قتل می‌رسانند که این خوی حیوانات وحشی است. از سوی دیگر وتوی قطعنامه آتش بس توسط آمریکا ننگ بر دامن بشریت است که تصمیم و سرنوشت را به نظر متجاوزانی چون آمریکا گره زده‌اند که تاکنون به بیش از ۶۰ جنگ دامن زده و به کشورهای متعددی تجاوز کرده است.

 

وی در ادامه اظهار کرد:

امید است همانگونه که به برکت خون کودکان و زنان غزه، جهانی بیدار شده این سیل بیداری گسترده شود تا به مقام عمل و کنار زدن این نوع قوانین جنگلی بین المللی بینجامد و از ملت های کشورهای مسلمان می‌خواهیم ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین دولت های حامی و خائن یا بی‌خاصیت کشورهای خود را تعیین تکلیف نمایند تا موانع کمک و حمایت از این ملت را از سر راه بردارند.

قانون عفاف و حجاب مورد مطالبه مردم و متدینین است. این لایحه در مجلس با زحمات کمیسیون قضائی و همکاری کمیسیون فرهنگی به تصویب رسیده امیدواریم با پیگیری مجدانه هرچه سریع تر این قانون ابلاغ شود تا خواست ملت شریف را برآورده کنیم.

نگرانی همه عزیزان، همکاران و ملت شریف بی‌ در و پیکر بودن فضای مجازی است. قانون فضای مجازی در مجلس به تصویب رسیده، امیدواریم ریاست مجلس این موضوع را در دستور بگذارد تا زمان بندی آن تصویب شود و در آستانه انتخابات شاهد این میزان فضای گسترده بی اخلاقی در فضای مجازی نباشیم.

 

فلاحی در ادامه تاکید کرد:

ضمن تشکر از همه خدمات دولت آقای رئیسی و موفقیت‌های ایشان در عرصه‌های بین المللی و حل بسیاری از گره های کشور که مردم سال ها با آنها دست و پنجه نرم می‌کردند و پایداری بر شعارهای انتخاباتی و مقاومت در مقابل زیاده خواهان داخلی و خارجی و همچنین ضمن حمایت از حرکت پیشرو دولت در عرصه‌های داخلی و خارجی و تشکر از مدیران انقلابی در برخی دستگاه‌ها اعلام می‌دارم که دولت شما هنوز آمیخته با کسانی است که به گفتمان دولت شما معتقد نیستند و کسانی در دولت شما به مسند رسیده‌اند که شتر سواری دولا دولا را خوب بلدند. عده ای شما را دور می‌زنند و هر روز چهره عوض می‌کنند که این موجب عقب ماندگی دولت در برخی عرصه ها خصوصا داخلی شده است.

 

وی در ادامه در تذکری خطاب به رئیس جمهور، گفت:

بیش از یک سال است که به استان همدان سفر کردید و ۱۴ هزار میلیارد مصوبه پروژه ها سفر شما بوده است. بنگرید تا به امروز چه میزان اعتبار تخصیص داده شده و در سالگرد این سفر مدیران دولت چه دستاوردی را برای شما رقم زده اند. امروز مدیران استان به جای حل مشکلات مسکن، اقتصاد و اشتغال به حاشیه ها مشغول شده اند.

مردم همدان به خاطر به هم ریختگی بازار و گوشت کیلویی ۶۰۰ هزار تومان و مرغ ۱۰۰ هزار تومان که گیر آنها نمی آید و در استان های همجوار برخلاف این است نگران هستند. مسئول تنظیم بازار چه کسی است؟ چرا به چنین وضعیتی رسیدگی نمی‌شود.

 

نماینده مردم همدان در مجلس در پایان بیان کرد:

محصولات کشاورزی روی زمین مانده و کشاورزان سرمایه یک سال خود را بر باد می‌بینند. عدم اجرای نظام عادلانه پرداخت نیز باعث شده هیچ کس به وضعیت موجود حقوق خود راضی نباشد. مردم می‌گویند تورم و گرانی را تحمل می‌کنیم به شرطی که عدالت در پرداخت حقوق و اشتغال رعایت شود.

 

 

انتهای پیام///

لینک کوتاه : https://montakhabin.ir/?p=12119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.