• امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
14

پورعلی فرد رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام شد

  • کد خبر : 1163
  • 14 بهمن 1396 - 12:20
پورعلی فرد رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام شد

ناصر پورعلی‌فرد توانست برای چهار سال ریاست فدراسیون پرورش اندام را بر عهده بگیرد.

ناصر پورعلی‌فرد توانست برای چهار سال ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را بر عهده بگیرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری منتخبین، مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام  امروز (شنبه) به ریاست غلامرضا شعبانی بهار، معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و در حضور شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک در آکادمی ملی المپیک برگزار شد که در پایان این مجمع ناصر پورعلی‌فرد با کسب ۲۲ رای از ۴۲ رای برای چهار سال به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد.

ریاست پورعلی فرد برای چهارمین دوره

عبدالمهدی نصیرزاده  نیز ۱۹ رای داشت و منصور عبدی یک رای بدست آورد. این برای چهارمین دوره است که پورعلی فرد رئیس فدراسیون می‌شود.

داود بهرامی، ناصر پورعلی‌فرد، کاوه درودی، یزدان‌ راد، منصور عبدی، مهدی یدالهی، عبدالمهدی نصیرزاده و مهدی گودرزی، هشت کاندیدای تایید صلاحیت شده برای حضور در این انتخابات بودند که در این میان نصیرزاده سه روز پیش نامش به ۷ کاندیدای دیگر برای حضور در این انتخابات اضافه شده بود.

علی رغم اینکه گودرزی یکی از کاندیداها پس از صحبت هایش اعلام کرد به نفع نصیرزاده کنار می رود، اما شعبانی بهار با این موضوع مخالفت کرد و گفت: همانطور که ابتدای جلسه گفتم اگر کاندیدایی قصد انصراف به سود دیگری را دارد نباید صحبتی داشته باشد بنابراین نام گودرزی نیز در میان کاندیداها برای رای گیری خواهد بود.

به این ترتیب رقابت با حضور تمامی ۸ کاندیدا آغاز شد.

داود بهرامی یکی از کاندیداهای تصدی پست ریاست فدراسیون بدنسازی پس از دقایق زیادی خود را به مجمع رساند و آخرین فردی بود که صحبت های انتخاباتی خود را مطرح کرد.

اعتراض نصیرزاده پس از شکست در انتخابات فدراسیون بدنسازی

نصیرزاده کاندیدای ریاست فدراسیون بدنسازی که با اختلاف تنها ۳ رای مقابل پورعلی فرد شکست خورد پس از اعلام رای، خواستار مشاهده آرا شد.

عبدالمهدی نصیرزاده که در ابتدا رد صلاحیت شده بود و ۳ روز مانده به انتخابات تایید صلاحیت شد ۱۹ رای آورد و با اختلاف تنها ۳ رای نتوانست ریاست این فدراسیون را در دست بگیرد.

پس از اعلام آرا، نصیرزاده خواستار مشاهده آرا شد که شعبانی بهار رییس مجمع با این موضوع موافقت کرد. وی پس از مشاهده کلیه آرا، نتیجه انتخابات را پذیرفت.

به گزارش سروش، پس از موفقیت پورعلی فرد، تعداد زیادی از اعضای حاضر با تشویق و سوت ابراز خوشحالی کردند.

 

منبع: ایسنا
انتهای پیام///

لینک کوتاه : https://montakhabin.ir/?p=1163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.