• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
13
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی:

ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر از ۲۰ اسفندماه جاری آغاز می‌شود

  • کد خبر : 3969
  • 05 اسفند 1399 - 11:34
ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر از ۲۰ اسفندماه جاری آغاز می‌شود
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر از ۲۰ اسفندماه جاری خبر داد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر از ۲۰ اسفندماه جاری خبر داد.

*** تدابیر لازم از طرف وزارت کشور جهت ثبت نام الکترونیکی داوطلبان انتخابات

به گزارش منتخبین، علی مصطفوی در جلسه ستاد انتخابات آذربایجان غربی از تداوم این عملیات تا پایان وقت اداری در ٢۶ اسفند ١٣٩٩ به مدت هفت روز، اظهار داشت:

ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری نیز از ساعت هشت صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین ١۴٠٠ آغاز شده و تا پایان وقت اداری در ۲۲ فروردین ١۴٠٠ به مدت ۷ روز ادامه خواهد یافت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه تدابیر لازم از طرف وزارت کشور جهت ثبت نام الکترونیکی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، عنوان کرد:

تدابیر لازم از طرف وزارت کشور جهت ثبت نام الکترونیکی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اندیشیده شده و کاندیداها می‌توانند با نصب نرم افزار معرفی شده توسط وزارت کشور در گوشی تلفن همراه یا رایانه شخصی در این انتخابات ثبت نام کرده و تنها برای تایید نهایی ثبت‌نام در فرمانداری‌ها حضور پیدا کنند.

مصطفوی در ادامه، اظهار کرد:

برای اخذ آرای مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان غربی، سه هزار و ۵۱۲ شعبه و برای انتخابات ریاست جمهوری نیز ۲ هزار رو ۹۶۲ شعبه اخذ رای در استان پیش بینی شده است.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر در ۴۸ شهر و شوراهای اسلامی روستا در ۲ هزار و ۱۷۲ روستای استان برگزار می‌شود.

*** تاثیر وحدت میان پیروان ادیان و اقوام مختلف

وی آذربایجان غربی را رنگین کمان ادیان و اقوام در کشور خواند و اظهار کرد:

پرهیز از هرگونه توهین به اقوام و قومیتی کردن انتخابات پیش رو لازمه پیشرفت و توسعه استان است و از احزاب و گروه‌های سیاسی انتظار داریم در وحدت میان پیروان ادیان و اقوام مختلف در استان نقش موثر و فعالی داشته باشند.

*** تشویق رسانه‌ها درباره اطلاع‌رسانی‌های لازم برای آگاهی مردم

به گزارش منتخبین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از رسانه‌ها، تشکل‌ها و احزاب نیز خواست تا ضمن اطلاع‌رسانی‌های لازم برای آگاهی مردم از روند ثبت‌نام و حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا، افراد توانمند و صاحب نظر را برای ثبت نام در انتخابات و همچنین اقشار مختلف مردم را برای حضور در پای صندوق های رای تشویق کنند.

 

 

انتهای پیام/// 

لینک کوتاه : https://montakhabin.ir/?p=3969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.