• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
21
نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس:

حضور حداکثری مردم در انتخابات دارای دستاوردهای داخلی و بین‌المللی است

  • کد خبر : 3973
  • 18 اسفند 1399 - 17:55
حضور حداکثری مردم در انتخابات دارای دستاوردهای داخلی و بین‌المللی است
نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات مطرح کرد، این مشارکت سیاسی دارای دستاوردهای مهم داخلی و بین‌المللی است.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات مطرح کرد، این مشارکت سیاسی دارای دستاوردهای مهم داخلی و بین‌المللی است.

*** تبیین دستاوردهای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

به گزارش منتخبین، قدرت‌الله حمزه با بیان اینکه یکی از سطوح مهم مشارکت سیاسی، شرکت مردم در انتخابات است و در نظام جمهوری اسلامی انتخابات یکی از عرصه‌های تبلور مشارکت ملت ایران در تعیین سرنوشت خود به شمار می‌رود، اظهار داشت:

نظام جمهوری اسلامی ایران با برگزاری انتخابات متعدد در چهار دهه حیات سیاسی خود، جلوه بی‌نظیری از دموکراسی را در قالب مردم‌سالاری دینی در معرض دید جهانیان گذاشته است و مردم در طول ۴۲ سال گذشته همواره با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای ثابت کردند که پشتیبان نظام هستند.

وی با تبیین دستاوردهای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، اظهار داشت:

مشاکت مردم می‌تواند امنیت داخلی کشور را ارتقاء بخشیده و مشروعیت نظام سیاسی را تثبیت کند و در مقابله با تهدیدات خارجی نقطه قوتی به شمار آید.

مردم همواره رسالت خود را در قبال کشور و نظام به خوبی انجام داده‌اند و می‌طلبد مسئولان نیز در قدرشناسی از ملت همیشه در صحنه تلاش بیشتری داشته باشند تا با همراهی و وحدت لازم در کشور بتوان مشکلات و چالش‌های موجود را به خوبی از میان برداشت.

*** حضور حداکثری مردم در انتخابات دارای دستاوردهای داخلی و بین‌المللی است

به گزارش منتخبین، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس یازدهم شورای اسلامی به توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب در کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای نیز اشاره کرد و اظهار کرد:

دشمن در طول ۴۲ سال گذشته با نقشه‌های متعدد درصدد آسیب زدن به نظام و کشور بوده است و یکی از عرصه‌هایی که در آن تلاش بسیاری داشته کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای بوده است که در طول این سال‌ها نه تنها این نقشه عملیاتی نشده بلکه جواب عکس داده و حضور مردم پررنگ‌تر بوده است.

 

 

انتهای پیام///

لینک کوتاه : https://montakhabin.ir/?p=3973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.