• امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3
گفتگوی ویژه خبری

صدور مجوزهای کسب و کار توسط درگاه ملی مجوزها/ کدام دستگاه‌ها کماکان در اتصال به درگاه تاخیر دارند؟ + فیلم

  • کد خبر : 11693
  • 09 آبان 1401 - 23:14
صدور مجوزهای کسب و کار توسط درگاه ملی مجوزها/ کدام دستگاه‌ها کماکان در اتصال به درگاه تاخیر دارند؟ + فیلم

برنامه گفتگوی ویژه خبری به بررسی آخرین وضعیت اتصال دستگاه‌ها به درگاه ملی مجوزها و صدور مجوزهای کسب و کار توسط این درگاه پرداخت.

برنامه گفتگوی ویژه خبری به بررسی آخرین وضعیت اتصال دستگاه‌ها به درگاه ملی مجوزها و صدور مجوزهای کسب و کار توسط این درگاه پرداخت.

 

سعید سیفی گفتگوی ویژه خبری

دکتر سعید سیفی مجری گفتگوی ویژه خبری صدا و سیما

 

*** آخرین وضعیت اتصال دستگاه‌های به درگاه ملی مجوزها

 

به گزارش منتخبین، درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، بستری اینترنتی تحت مدیریت دبیرخانه «هیأت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب‌ وکار» است که برای همه کسب وکارهای موجود در کشور، شرایط، مدارک، مجوزهای پیش‌نیاز، هزینه و زمان صدور مجوز را شفاف و قابل فهم ارائه می کند. این درگاه، تنها مرجع رسمی اعلام شرایط صدور مجوزهای کسب و کار و معرفی مرجع قانونی صادرکننده همه مجوزهای کسب وکارها در کشور محسوب می‌شود.

بر اساس ماده۷ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل۴۴ قانون اساسی و اصلاحات بعدی، «هیأت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار»، به ریاست وزیر امور اقتصادی ودارایی موظف است شرایط، مراحل و هزینه های صدور مجوزهای کسب و کار را شفاف و سهل کند تا هر شهروند بتواند در این سایت به راحتی از شرایط و مراحل دریافت مجوز کسب وکار مورد نظرش مطلع شود و در صورت درخواست، از درگاه تخصصی، مجوز مورد نظرش را به سهولت و در کوتاه ترین زمان ممکن، دریافت کند.

دبیرخانه «هیأت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب‌ وکار» در مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی مستقر است و راهبری و مدیریت “درگاه ملی مجوزهای کسب و کار کشور” را به‌عهده‌ دارد.

اما علیرغم تاکیدات قانونی برای اتصال و صدور مجوزها توسط درگاه ملی مجوزها، برخی از دستگاه‌ها کماکان در این حوزه تاخیر دارند.

 

در همین راستا برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه خبر به بررسی آخرین وضعیت اتصال دستگاه‌های به درگاه ملی مجوزها و صدور مجوزهای کسب و کار توسط این درگاه اختصاص داشت که در ادامه می‌توانید این برنامه را ملاحظه نمایید:

 

 

انتهای پیام///

لینک کوتاه : https://montakhabin.ir/?p=11693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.